הלילה במבצע הירואי משותף של ימ״מ, שב״כ וצה״ל חולצו שני חטופים ישראלים, פרננדו סימון מרמן (60) ולואיס הר (70) אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה מניר יצחק ב-7/10 מצבם של השניים טוב והם הועברו לבדיקות רפואיות במרכז הרפואי שיבא תל השומר כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכלל המאמצים להשבת החטופים
קרדיט : משטרת ישראל


