שוטרי תחנת אשקלון הוזעקו אמש (ראשון) לבית החולים ברזילי בעיר בעקבות תקיפה שאירעה כלפי מאבטחים העובדים במקום. השוטרים שהגיעו אל בית החולים עצרו לחקירה שלושה חשודים בהם קטין כבן 17, אביו וקרוב משפחה נוסף בשנות ה 50 לחייהם, לאחר שלפי החשד החלו לתקוף את המאבטחים בעקבות ויכוח שהתגלע בין החשודים לצוות הרפואי, זאת על רקע טיפול שקיבל אחד מהם.



